søndag 30. oktober 2011

Halloween og Rosa Sløyfe

Her er min halloween: der håret faller av og samler seg som små hamstere i hårbørsten. Jeg skvetter til av mitt eget speilbilde. Så et lite minne fra min tynne manke, og med en stor porsjon selvironi, syns jeg dette passer til "skrekk og gru" på Halloween! Rosa Sløyfeaksjonene avsluttes også for denne gang. Håper alle har støttet på sin måte. Denne sløyfa er egentlig Haakon sin. Den er fin med de utstrakte, hjelpende hender. Gi en hånd og litt støtte til forskning! Det gjør underverker for de av oss som rammes.

2 kommentarer:

  1. Unni!! jeg vil bare skrive at jeg er kjempeglad i deg! Selv i en så fæl situasjon har du selvironi, du er jammen tøff!Jeg ber om at du skal bli frisk...
    Du er en sånn bra person! du er veldig pen, snill og god som bare lærer Unni kan være!:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den fine og varme hilsenen, Anne June! Humor er godt og viktig å ha i alle situasjoner, det har jeg lært. Men best av alt er omsorgsfulle mennesker som tenker og ber for meg. Takk at du er du :-)

    SvarSlett