fredag 29. juni 2012

4K

Jeg har fått et medlem i verdensforbundet 4K, opprette av Simon Flem Devold. Medlemskapet gir meg ingen andre plikter eller rettigheter annet enn de jeg finner på selv :-) 
K'en står for kjærlighet som vi kan vise hverandre gjennom 4 K'er: Kos, Klem, Kyss og Klapp. 
Over 130 000 medlemsnåler er sendt ut via "På Skråss"-siden i Aftenposten. 
Jeg er litt stolt av å være medlem!
Og det er moro å tenke på at for eksempel flyselskapet Braathens tillater at de bærer den på uniformen, og likeså at mange sykepleiere har den.
Når en bærer en slik nål så må en jo bare smile til verden og gi litt kjærlighet. Medlemskapet forplikter ikke, men smitter....... "Kan jeg få smitte deg litt med ekte glede, få smitte deg med lite smil. Kan jeg få smitte deg litt. Vær med å spe det......." (trallallalla) .
Takk til Ann-Marie for medlemskapet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar