torsdag 14. juni 2012

Sprøyte gal ......

Det har jammn blitt en del sprøytestikk siden februar - "en og en halv liter" faktisk! Jeg trodde det det skulle bli litt av en utfordring å sette daglige sprøyter på seg selv, men det går egentlig utrolig greit. Har fått min egen teknikk (glad jeg ikke skal sette på andre, da) som jeg syns fungerer. Husker godt jeg var på Hamar Sykehus og skulle begynne behandling for blodpropp. Førsk skulle det tas en del blodprøver og pleieren som var inne hos meg kalte opp en annen, for blodprøver hadde han ikke greie på, sa han. Men da det ble bestemt at jeg skulle begynne med daglige sprøyter - hvem andre er det som dukker opp for å lære meg opp enn mannen som "flyktet" unna blodprøvetakingen. Vel, vel, han greide da det bra - men stoltest var nok jeg som hadde satt min første sprøyte! Ha en fin kveld, da. Jeg stikker!  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar