fredag 21. januar 2011

Biltrøbbel

En sluttbruker, en prosjektleder og en systemutvikler er på biltur på Vestlandet. I en lang bratt og svingete utforbakke der fjellveggen reiser seg på den ene siden og stuper rett i sjøen på den andre siden, svikter bremsene på bilen.
På en eller annen mirakuløs måte greier sjåføren å manurerebilen trygt ned og stanse nederst i bakken.
Alle sammen går ut av bilen og står å skjelver og undrer seg over hva de nå skal gjøre.
Omsider sier sluttbrukeren: "Jeg vet ikke hva som er galt med bilen. Vi må straks ringe etter hjelp."
Da sier prosjektlederen: "Jeg vet heller ikke hva som er galt med bilen. Men vi har klart oss så langt så vi klarer resten av vegen også."
Så sier systemutvikleren: " Jeg vet ikke hva som er galt med bilen, men jeg er sikker på at vi greier å finne det ut om vi kjører tilbake og forsøker på nytt."

Selv om ikke denne historien egentlig handler om en biltur, er nå jeg glad for at jeg kjører Subaru, har mobiltelefon og ikke er sen om å be om hjelp om jeg trenger det. GOD TUR og gjør GODE VALG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar