søndag 9. oktober 2011

Kong Vinter

Årets første snøfall! Det har snødd i hele dag og forvandlet verden. I går sto ringblomster (noe puslete, vel å merke) og blomstret rundt dammen og rosa "Amerikanere" blomstret under vinduet. I dag har naturen lagt ut hvite dundyner og gitt en forsmak på neste årstid.
I går fikk gutta mine satt ned brøytestikker og høvlet veien litt, og det var godt "timet og tilrettelagt". I dag har Maria og Knut imponert med å legge om til vinterdekk på begge personbilene. Flinke unger! Haakon gleder seg til å kjøre mere traktor, og til plogen kan brukes.
Blomstene som forhåpentligvis skal glede oss til neste år også er innomhus, og blomstrer så fint i vinterhagen ennå. Seinere skal de ned  i kjelleren.
I dag skulle vi egentlig til Gålå, men ser det an til i morgen. Håper ikke veiene blir værre enn at vi kan reise, og at det kan bli noen fine dager på fjellet også. Ser fram til å være på hytta igjen - det er så flott på Gålå!
Formen min er etter forholdene bra, og bedre enn forrige gang jeg gikk på cellegift. Det er godt at legevitenskapen har funnet gode menisiner mot bivirkningene av "hestekuren". Da blir det greiere å klare flere kurer. Det gjør meg opptimistisk og klar til å kjempe meg videre.

"Ingen er så trygg i fare, som Guds lille barneskare.
Fuglen ei høyt over løvet. Stjernen ei høyt over støvet."

1 kommentar:

  1. Camilla og jeg har nå sett på alt sammen, vi liker det Hilsen oss

    SvarSlett