onsdag 25. januar 2012

Jeg vil også klare .....

I all skriveriene om retten til å få rekonstruert et fjernet bryst uten ventetid,
blir fokuset borte fra forskning for å holde oss brystkreftrammede i livet!
Viktigere å leve
enn å se "normal" ut, sier nå jeg!

Rosa Sløyfe - aksjonene gir mye til forskning og holder presset oppe på forskningsmiljø og politikere - takk for alt dere gjør :-)
..... for tenk om noen også kunne finne på en annen medisin enn cellegift! En medisin som er mer målrettet, en som kan finne og kan reparere der feilen ligger.
Jeg kjenner at cellegiften er virksom og gjør jobben sin,
men jammen gjør den mye "ugang" også.
Nå er jeg i gang med 6. FEC-kur.
Det er lov å bli sliten og lei, vet det.
Og jeg klarer 2 til i denne omgang.
.... men jeg ønsker meg et stort oppslag i media om nye medisiner, kurer og behandlinger ......
Ikke mere om nedskjæringer og lange køer.
"Je er slitin og kje,
å vil vara i fre' "
Litt håp og tro - gir mot og styrke til å klare det meste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar